söndag 23 september 2007

le Future

Har suttit och räknat ut min nya betygspoäng, 18,73 är den numera. Och ändå kommer jag inte in dit jag vill, jäkla skit. Jag vill inte gå i Lund eller Luleå, jag tycker inte om att ändra på saker jag redan bestämt mig för, jag vill till Uppsala. Kanske blir ett mellanår till hösten så det inte är lika många som söker? Jag får hålla tummarna. I vår kommer det antagligen bli U åtminstone, skickade iväg ansökan till Statskunskap A idag. Får se hur det slutar... Usch, jag vill verkligen inte vara en person som måste ha koll på allting och planera framåt hela tiden. Man kanske skulle pröva på att leva för dagen?

1 kommentar:

Anonym sa...

du är grym ida! men, vem har sagt att ett mellanår ska vara negativt? tänk så mycket kul du kan göra på det året?! :) och appropå hemlängtan på söndagar så känner jag igen mig som fan. vilken värdelös dag. vill bara att du ska veta att det sitter en trött sandra i norway och tänker på dig.. kramar