onsdag 19 september 2007

Allez, allez!

Nyduschad med en kopp te i handen och med den där sköna känslan i kroppen som man bara får när man tagit i ordentligt. Jag måste börja röra på mig mer, nu är det bevisat. Passet i sig var väldigt internationellt, varmt och svettigt, gamla cyklar som man måste banka på för att få allt dit man vill ha det och självklart alla dessa människor som man önskar man såg ut som. De vältränade. Tror ledaren insåg ganska snabbt att jag inte fattade vad han sa eftersom jag hela tiden fick en instruktion med hjälp av kroppen, ser jag alltså så oförstående ut? Vissa termer kan man dock gissa sig till. Allez vite! Blev förvånad över hur pass mycket äldre män det var där, den dag jag får se en manlig individ på korpens spinning i Sveg kommer jag tappa hakan.

Dags för film och krypa i säng, inatt ska jag sova riktigt gott.

Inga kommentarer: