onsdag 19 september 2007

Fit

Känner att det börjar krypa i benen på mig, dags att komma i form till vintern 07/08. Kan kännas som ett omöjligt projekt men jag ska följa med Deborah på spinning ikväll, ett steg i rätt riktning kanske? Idag fick jag för övrigt på mig jeansen jag inte kunnat ha sen innan Malaysia. Känns bättre än ni kan ana.

Har ledig eftermiddag idag, så skönt! Och snart är det dessutom helg. Dags för Marabou choklad och svenska chips, haha.

Börjat bli lite kallare (2o gr) här nu, dags för hösten. Jag håller dock tummarna för en till vämebölja, hann ju aldrig ha ngn riktig sommar i Sverige i år. Har kollat lite flyg till mamma och pappa, blev grinig för att d aldrig flyger hit på torsdagar. Menmen, kan pappa väl slita sig från älgjakt och vedhuggning borde han ju kunna vara här en dag till.

Hittade en sida med tv-serier igår så jag har börjat titta lite på Veronica Mars, inte bestämt mig för vad jag tycker om det ännu. Men kan ju vara ett skönt slappna av nöje när man inte har några läxor..

À Bientot

1 kommentar:

Anonym sa...

Marabou & svenska chips. Det absolut enda man behöver för att känna av vardagslyx :) Saknar dig Ida! Det är konstigt hur det kan kännas, bara av att veta att man är långt ifrån varandra.. Men som sagt, inte många månader till jul, och då ska vi fan ha kvalitetstid! Kramar i massor