söndag 23 september 2007

Fumer

Bland det bästa Sveriges regering gjort måste ha varit att införa rökförbud på uteställen. De har de inte gjort i Frankrike lika med att mina kläder stinker som aldrig förr, uck som madame sa eller dylikt. Nu slängde hon dem i tvätten också, ni kan föreställa er.

Jag hade hursomhelst roligt igår, danser tout le nuit, eller hur man nu säger. Billigt vin först och sen half pints för 25 kr, funkar för mig. Nu ska jag på dagen efter dejt på subway, kan väl kanske jämföras som en pizza på knuten i Sveg?

Pratade med mamma och Elin imorse, de var i Sundsvall med mormor och skulle träffa Stina. Är det meningen att söndag ska vara min längta hem dag? Äh, nu är det dags att ge sig ut i det vackra 25 gradiga vädret, det har ni då inte i Sverige. Tur för mig.

Inga kommentarer: