fredag 7 september 2007

Embarasser

Imorse fick jag korv till frukost, jag tycker inte om korv. Till på köpet var det en grå en, som såg rå ut. Förlåt mamma men jag kunde inte äta den, min mage vände sig av själva tanken och jag tror det var ganska uppenbart för min familj här. Så nu skäms jag för de är så snälla och jag kan inte ens klara av att äta en jäkla korv. Men du behöver inte bli jättearg mamma för jag bad ordentligt om ursäkt, jag lovar.

Idag har jag för övrigt varit på en excursión i området runt Aix. Fick bland annat se en akvedukt som byggdes av romarna och le château de Pablo Picasso. Det ni, det kan ni då inte hitta i Sverige inte. Paul Cézanne kommer för övrigt härifrån Aix, ngt man inte kan missa om man ens försöker.

Ikväll ska jag på en pub och titta på rugby, ngt som är väldigt stort i den här regionen i Frankrike. Imorgon blir det havet...

Inga kommentarer: