lördag 29 november 2008

Minirunda

Igår kom vi äntligen för oss att hitta på ngt tillsammans alla tjejer här nere igen. Gick till Västgöta nation, fortsatte vår utvärdering av pubhamburgarna och delade på en flaska rött. Kan dessutom vara bland de mysigaste nationerna, som en liten vinkällare. Sen gick vi vidare till Smålands, efter vilken alla utom jag och Moa gav upp. Vi fortsatte istället till Upplands och tappade nästan bort oss. Vandrade sedan hem till Flogsta och poppade musik under tiden. Perfekt kväll och verkligen behövande när man som jag har lite hemlängtan nuförtiden. Ikväll ska vi ut och härja på V-Dala, Anna Maria Espinosa ska spela och jag ska dansa :)

Imorgon är det första advent och jag insåg just att jag har ju inget julpynt alls? Kanske måste ta mig en promenad in till stan och inhandla en adventsljusstake åtminstone, annars vore det ju katastrof. Snökaoset har för övrigt smält bort nu och idag regnar det istället så det bygger ju inte direkt upp ngn julkänsla heller, blä.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Muffinsarna blev ingen dunderhit kan jag milt erkänna. Men kom hit så bjuder jag på fika. (Något inhandlat dock) :D

Anonym sa...

Älvrosen, du vi var ju göteborgs med! :P