torsdag 20 november 2008

En sån dag


Utifrån ovan bild kan man utläsa hela min dag, nämligen läsa böcker som Folkets makt, Vår författning och dylikt för att sedan anteckna det man tror att man kanske skulle kunna behöva. Vilket är lika med skrivkramp och en riktigt ful handstil, ni får ursäkta den. hade tänkt springa iväg på träning men när jag kom innanför dörren och släppte väskan så slog det mig. Det är ju såklart en lugn kväll med tända ljus och bara mig själv som sällskap som behövs, och eftersom jag brukar lyssna på mig själv är det precis så denna torsdagskväll kommer se ut. Ska göra en wok som ska räcka hela helgen så jag slipper laga mat och kanske möjligtvis städa lite, dock med betoning på möjligtvis. Helgen kommer gå i lugnets tecken, bara skriva och få saker gjorda. Nu gäller det bara att hålla den inställningen hela helgen också....

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, vilket sammanträffande. jag som också borde ha tränat idag, men istället tände några ljus och ställde mig och lagade mat (wok!)... nu har jag ätit och druckit ett halvt glas rödvin och känner mig sådär behagligt varm i hela kroppen :)

Ida sa...

hur är det man säger smarta hjärnor tänker lika :)

Elin sa...

Pedagogiska-ida, du ser ut att ha glömt understrykningspennan ;)
Puss