måndag 15 oktober 2007

Le septième semaine

När var det jag blev lat egentligen? När var det jag började tänka att en halvtimme med läxor är en halvtimme för länge? När var det jag började städa på mitt rum bara för att slippa sätta mig med dessa nedrans läxor? Behövs det alltså bara ett år för att man ska bli en läxfobiker... Hur som helst kan även jag ha en viss självdisciplin ibland, därför är min presentation av tre artiklar klar och även några pour till debatten på onsdag. Jag är så bra.

Annars lever jag som vanligt mitt liv i framtiden, planera, planera och åter planera. Vad ska jag göra i vår? Skickade iväg en ansökan till Brighton igår, skulle vara riktigt kul men då får jag två veckor hemma innan det är dags igen.. Varför ska jag behöva vara så hemmakär när jag vill så mycket annat?

I helgen såg jag för övrigt min blivande man på TV och på fredag kommer mes parents! Kan man vara lyckligare? Förutom läx- och framtidsproblem då vill säga...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan Tjejen..
hoppas att du har det bra där borta.. :-D
sj började jag plugga på *hmpf* bäckedal i måndags.. :P
jag har bytt blogg också..
ha det toppen!!
kramar lotta. Lottsa.blogg.se