onsdag 10 oktober 2007

Hiphop á la france

Kom just hem från ett spectacle på Pavilion Noir, en enmansföreställning i hiphop som var riktigt bra och ännu en gång vill jag lära mig att dansa. Mamma och pappa, varför gjorde ni mig inte till en dansös?

Idag har för övrigt varit en skön dag med redovisningar hela dagen lång, inte alltför tröttsamt med andra ord. Och snart är veckan slut, vart tar tiden vägen egentligen? Inte långt kvar tills hälften gått och den andra hälften känns som den kommer gå ännu fortare. Mitt Frankrikeäventyr har blivit kort... I helgen blir det fullt upp dessutom; fredag blir det mexikanskt, gott värre. På lördag ska jag och Therese äntligen ta oss ut på marknaden och sen på kvällen är det dags för semifinal i rugby lika med pizza. Efter blir det väl som det brukar, Sextius + IPN vilket betyder att söndagen blir trött med en stor macka på Subway. Så var det dags för en ny vecka!

Inga kommentarer: