fredag 3 oktober 2008

Jag är lämnad...

Ännu en gång lämnar världens bästa Helene mig, och nu för mer än en vecka. Hur ska detta gå? Jag lagar inte mat när hon inte är här, jag tränar inte, jag städar inte, jag pluggar inte. Ja, vad gör jag egentligen?

Hade mysmiddag på Snerikes igår, välförtjänt efter en månad på jurist och att äntligen ha lämnat in världens sämsta PM. Men hur ska man orka lägga ner tid på ngt man redan vet kommer bli totalsågat? Hur som helst slutade middagen på Stocken och nej, jag gillar inte förlängningen av Sthlm, dock var mitt sällskap världens bästa så jag skrattade nonstop ändå. Den här gången hittade jag till dansgolvet också, jag gör framsteg. Vid tolv förkunnade jag för alla att det var dags att gå hem för att vi ska orka läsa EU:s konstitution idag och tro det eller ej men jag fick faktiskt med alla : )

Idag är jag bjuden på korridorsfest på Studentvägen men vi får se.. Jag och Moa funderar på att gå dit bara för att kunna säga att vi verkligen varit på där. Tydligen var det tre våningar som skulle ha samtidigt så det kan ju bli roligt : ) Helt ärligt hur har de tänkt att man ska hinna plugga när det händer så mycket anat roligt hela tiden? Uppsalas studentliv är farligt... Jag har dock förhoppningsvis en del disciplin så det ska nog funka ändå : )

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej älskling. Vad glad jag blir när jag läser om hur du har det. Saknar dig! //Sandra

Elin sa...

haha... så du har också fått lite disciplinerade gener... ;)

Anonym sa...

Känn dig inte lämnad ida... jag är strax tillbaka =) Du sköter dig bra!