torsdag 9 oktober 2008

Jag klarar mig rätt bra själv också

Veckan har gått förvånansvärt bra utan sambo faktiskt, jag har tränat, ätit och pluggat, grattis till mig! Har även avklarat handledning i mitt PM och min lärare tyckte att jag hade gjort ett "snyggt avstamp i RF 1:1 1 st", den ni!

Idag hade jag föreläsning i Europakonventionens rättsskydd och helt plötsligt går det upp för mig vad jag ska göra om FN skiter sig. Jag ska ju jobba på Europadomstolen för mänskliga rättigheter i Strasbourg. Visst hör man direkt att detta är jag? Ni vet, jag har fortfarande inte förlorat min tro på mänskligheten, vi kan rädda världen bara vi vill :)

Nu ska jag städa lite innan det är dags för core bosu och sen kommer Moa för negerbollar och plugg. Imorgon laddar vi för föreläsning om Yttrandefrihet och möjligtvis Värmlands på kvällen, även kallat köttmarknaden...

1 kommentar:

Elin sa...

Jag sa ju att du skulle fixa PM:et kakan!