tisdag 21 oktober 2008

FB, facebook eller föräldrabalk?

Borde egentligen leka med föräldrabalken men jag tror min hjärna blev kvar hemma i härliga så jag kan helt enkelt inte tänka.. Därför har jag förlängt min pluggvila tills imorgon då det blir JB all day long med ett basmöte däremellan, dags för flitiga lisa att komma fram med andra ord.

Min långhelg hemma var precis som jag hade hoppats på om inte bättre. Massa kramande på mamma och pappa, bakande med mormor och vinpimpling med de bästa. Ingen snö dock men den kanske finns där nästa gång det bär hemöver. Längtar tills i vår, sitta på fjället och dricka varmchoklad, få solrand i pannan efter mössan och stappla runt på skidorna som en annan Bambi. Det är livet det och nytt för detta år kommer nog bli att Sveriges Rikes Lagar kan få följa med på trippen... Vi har ju ett förhållande ni vet.

Inga kommentarer: