söndag 28 september 2008

Hoppsansa...

Hade en riktigt mysig kväll igår med ost, rödvin och en Amanda, Moa och Malin. Det pussades på lagboken och togs fula bilder, fick mig x antal skratt imorse när jag kollade igenom alla. Jag och Amanda lyckades även med konststycket att cykelkrocka på vägen till stan, bra jobbat! Det gick inte särskilt bra att ta emot fallet på ostadiga fötter i klackar så det resulterade i riktigt onda fotleder idag. Så grattis till Ida som lyckats med att vricka båda fötterna, det är synd om mig idag mamma... Eller så får jag bara skylla mig själv :)

Sitter som vanligt på söndag kväll och väntar att Helene ska komma till mig. Min bättre hälft har jag döpt henne till, på veckorna är jag nämligen exemplarisk men på helgerna kommer upptågs-Ida fram...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du längtar hem. :-D

Anonym sa...

Mamman tycker synd om "lilla Ida" då. Men upptågen är absolut nödvändiga hjärtat ;-).