fredag 26 september 2008

It's friday!

Jag börjar nästan bli lite haj på det här med fransk manikyr nu, åtminstone på den vänstra handen. Men det är bara att hålla fram den och gömma den högra så märker ingen skillnaden, knappt ens jag själv.

Jag har haft mysfredag med min nya bästa vän lagboken, vi har ivrigt tolkat och tillämpat lagar under kvällen. Speciellt kapitel åtta med dess paragrafer har jag umgåtts med, även vallagen är trevlig... Vilket liv jag har. Det är nästan så jag måste dra på mig klänningen och klackarna imorgon och gå på norrlands eftersläpp på 04-gasken. Men bara nästan. Eller...? Jag har ju trots allt övat att gå i högklackat flera dagar nu, idag städade jag i dem, riktigt bra träning ska ni veta. Snart klarar jag nog av att gå i dem också ska ni se.

Nu ska jag krypa ner i sängen och låtsas som om att min granne inte alls har raveparty våningen under. Inte heller känner jag spritångorna som på ngt vis letat sig in till mig så att det imorgon kommer kännas som jag haft både för- och efterfest här. Puss o gonatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

hallu. haft en bra helg där nere bland alla avgaser??? ;-)

Lottans.blogg.se