måndag 19 november 2007

Uppföljning

Eftersom Sandra börjat sitt nya liv nu och berättat om vad hon ätit till frukost (som jag för övrigt blev väldigt avundsjuk på) tänkte jag skriva vad jag ätit på hela dagen idag så hon ska förstå hur bra hon har det där hemma.

Till frukosten åt jag müsli med fromage blanc (yoghurt), en apelsin och en kopp te, alltid dagens bästa mål eftersom det är gratis. Sen fortsatte jag med x antal koppar te till klockan tolv då jag åt ett äpple och en torr brödbit. Vid fem insåg jag att jag nog borde försöka äta ngt mer, lyxade till det med äggmackor och yoghurt, mums.

Jag längtar efter köttfärsbiffar och kokt potatis med rödvinbärsgélé.. Får jag ha det på julbordet i år mamma?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att vi ska ha köttfärsbiff, potatis och gelé på julbordet, gumman. =)
/Mammzzen

Anonym sa...

hej sötnöt. du behöver inte vara avundsjuk ida, det är så jävla tråkigt att vara nyttig :) saknar dig som en tok och funderar på att röva bort dig när du kommer hem, så att du inte smiter iväg till B-riket på en gång. Kramar i massor