torsdag 8 november 2007

Ma Mère

Hur kommer det sig att mammor alltid ringer när det behövs som mest? När man behöver höra mammas "det ordnar sig alltid", vilket det ju alltid gjort hittills också även om man för tillfället glömt bort just det.

Tu enquiète pas Ida. Nej, jag ska inte oroa mig. Nu är en ny praktik fixad och gringubben ligger långt bakom mig. Istället ska jag ta i le roi Louis XVI och hans giljotinering, imorgon kommer även han att ligga bakom mig också är det dags för helg igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, känns som omatt jag skulle behöva dig här hemma nu ett tag...Jag behöver ditt skratt och en kram.. saknar dig!
Kram Helene A

Anonym sa...

Ida, allt ordnar sig och även om du gör tusen omval så kommer det sista valet vara ditt bästa. Klokt va? :) Håller med Helene. Du fattas! Puss