onsdag 5 december 2007

Enfin

Äntligen är detta mediaprojekt slut och jag har endast en långhelg framför mig, yes! Det mest enerverande är att detta projekt skulle kunnat vara så intressant egentligen men att sitta i ett klassrum hela dagarna och leta efter artiklar att skriva av är helt enkelt inte inspirerande. Tyvärr. Så jag är glad att jag nu skrivit min fyra mini-artiklar, vilket trots storlekarna tog sin lilla tid. Jag och franska tangentbord kommer inte överens, det blir q när det ska vara a och , när jag vill ha ett m. Helknasigt alltså men även gjort!

Har även massa roligt att se fram emot i helgen; imorgon ska dansgruppen ha dansa ute på stan och enligt rapporter är det väldigt djupa danser vi pratar om, haha. Sen på fredag blir det även då dansföreställningar men då alla danser de sysslat med under terminen, upplagt för skratt under den moderna skulle jag tippa på :P På lördag är det dags för vårt första Luciatåg, på Skandinaviska kyrkan, vi ska få mat och det är jag glad för hungrig som jag är. Ska även försöka trycka in ngn bio, American Gangster eller My blueberry nights, och nej, jag tittar inte på franska filmer, de pratar för fort. Och att gå på en film dubbad till franska är än mer uteslutet, tänk er själva er favotirskådespelare med helt fel röst pratandes franska. Ni förstår ju själva..

1 kommentar:

Anonym sa...

Men det är ju för att du är världens bästa... Du kan det mesta. hihi.