söndag 26 augusti 2007

Une Semaine...

Jajjemen, en vecka kvar... Nervös? Nej, faktiskt inte, jag längtar snarare efter att få bli skolelev igen och få ångest över uppsatser och prov. Men mest längtar jag efter en ny vardag, en som inte inkluderar varken Sveg eller ICA. Allt jag begär och ska få.


Sen kan det väl kanske hända att jag funderar lite på att jag knappt kan presentera mig på hygglig franska än mindre föra en konversation. Men det är ett senare problem, först ska jag ta mig dit. Det är ju ingen idé att jag oroar mig innan det händer, eller hur?


Var och fikade på kondis idag, skvaller och kladdkaka är ett riktigt bra recept på en trevlig eftermiddag. Kramade Sandra hårt som åker till Norge imorgon, vi åker åt alla håll och kanter. Petra står näst på tur och sen jag nästa söndag. Som tur är har vi jul som samlar ihop oss alla igen, vad vore livet utan ett julfirande egentligen?
Storön i fredags

Inga kommentarer: