torsdag 9 augusti 2007

Östersund

De senaste dygnen har spenderats i Östersund med mamma, kvalitetstid är nödvändigt. Röntgen gick bara bra och jag fick veta vart jag ska och hur det går till när det blir min tur om ngn vecka. Ska sätta mig i arbete att bränna en skiva tills dess så jag slipper ligga där och bli irriterad för att det är dålig musik.

Blev självklart en del inköp, främst min nya dator men även den optimala skinnjackan jag äntligen hittat. Det tog ett tag men den som väntar på ngt gott...

Inte särskilt svårt att gissa vad jag sysselsätter mig med för stunden, tack igen pappa :)

Var även på skolan med Anita igår och fick mig ett lass med böcker, ett ordentligt kan tilläggas! Jag behöver åtminstone inte fundera på vad jag ska sysselsätta mig med tills planet lyfter. Trés bien!

Gonatt

Inga kommentarer: