fredag 20 februari 2009

Dansa mera!

Det handlar om 10 000 tecken, ingenting egentligen. Så säg mig då varför jag gått med en klump i magen hela dagen, en klump som dessutom hotat med att komma upp hela tiden och därmed resultera i att jag satt mig på golvet och börjat storgrina. Jag är ingen ångestmänniska, jag klarar av det mesta men ångest ,det kan jag inte ta. Då bryter jag ihop. Som tur var är det bara att bryta ihop för att sen gå och dansa lite afro. Jag shakade och snurrade så jag ramlade. Och när jag satt där på golvet började jag skratta, bra mycket bättre än att grina.

Nu har jag skrivit om hela skiten, över 7000 tecken och två dgr kvar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

stor KRAM min vän

Anonym sa...

ja, ibland är enda utvägen att gråta en skvätt.

Lisa sa...

men älvrosen då, det är ju som du säger, 10 000 tecken som inte ens blir betygsatta. ändå är man ju så fruktansvärt tjurskallig & vill inte lämna in skit.. schlagermys ikväll kanske?

Anonym sa...

hehe ja absolut, men visst har väl du läst matte E? eller är det bara helene som gjort det?